FOLLOWERS

Monday, July 18, 2011

hangout with ma best buddy.=)

lepas 8 bulan x jumpe..16/7 aritu bru si apis nie dtg KL...besh dowh!=)tapi die turon KL ngn family die 3 ari jek .so ktorng dpt lepak sehari jek..ajak tdo uma pown x nk..sombong!ktorng juz lepak sunway pyramid jek...upload gmbr jek boley x?mls nk membebel..haha


lame dowh ktorng x amek gmbo dlm toilet!gindu!=)

nie la manusia pleng degil pnah aku jumpe!da kte x ley smoke pown smoke gak.haha



pastu ktorang lunch kat kenny rogers..aku da janji ngn die nk belanje..aku igt MCD jek..sekali die msok kenny rogers da..haha..hangos!tp x pe la..skali skale..

x yah nk bersemangat sgt mkn tu!haha

ko lagi bersemangat dowh!!hahaha

pastu ktorang g tgok wayang cter Mr Poppers penguin..layan gak r cte tu..habes jek cte tu trus g kedai kasot beli kasot...haha..apis la nie menghasot aku!pastu an,pastu an,pastu an....ktorng bli kasot same dowh!hahaha..x leyh blah..nk wt cner..due2 minat kasot yg same..lgpown die pakai kat sabah,aku pakai kat shah alam..hehe..ktorng bli kasot nie..


cntek an??jgn ckp x cntek e!!haha

pastu mlm mkn MCD lak..apis blnje,..1 ari tu gemok!pas mkn MCD tu die balek..urm..kejap sgt dowh..x sempat nk gosip2 untuk mse 8 bulan punye cerita tu..tp x pe la..dpd x jumpe langsong an..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...