FOLLOWERS

Friday, May 6, 2011

HappY mOther'S dAY mAMa!!



8 mei 2011..

arinie ari ibu kan??di kesempatan ini..aku nak ucapkan selamat hari ibu kepada ibu2 di dalam malaysia jek..luar malaysia x yah..hahaha...

untuk my mama yg jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati...(aceh ayat!tv 9 sgt!)

selamat hari ibu !!you're the best mom in the world..

my mom org yg slalu ade disaat memerlukan..
sbb..

Bila dahaga, yang susukan aku....mama
Bila lapar, yang suapkan aku....mama
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku....mama

Bila bangun tidur, aku cari....mama
Bila nangis, orang pertama yang datang...mama

Bila nak bermanja, aku dekati....mama
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah....mama
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya....mama

Bila nakal, yang memarahi aku....mama
Bila merajuk, yang memujukku cuma....mama
Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah....mama

Bila takut, yang tenangkan aku....mama
Bila nak peluk, yang aku suka peluk....mama
Aku selalu teringatkan...mama
Bila sedih, aku mesti telefon....mama
Bila seronok, orang pertama aku nak beritahu....mama

Bila bengang, aku suka luah pada....mama
Bila sakit, orang paling risau adalah....mama
Bila nak exam, orang paling sibuk juga....mama
Bila buat hal, yang marah aku dulu....mama
Bila ada masalah, yang paling risau....mama

Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni....mama
Yang selalu masak makanan kegemaranku....mama

Yang selalu berleter kat aku...mama
Yang selalu puji aku....mama
Yang selalu nasihat aku....mama

disebabkan owg jauh..x dpt bg adiah..video nie jek yg mampu owg bg kat mama ='(

video

oke dah..tu jek nk tulis..disebabkan da setaun stgh x update blog..otak jdik beku+tepu!kk bbye!=D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...