FOLLOWERS

Saturday, March 19, 2011

KREW Meet Uncle Hussain

smlm meet uncle hussain ade wat show kat perling mall ngn angsana..so diorng dtg jb...member aku krew MUH..die mintak tolong aku guide diorng..sbb diorng x tau jalan jb..so ktorang pown jdik krew smntare MUH smlm.act aku nie pown x tau gak jln jb..bak kte member aku..org JB murtad..hahahaha..so aku bwkla talian hayat aku..si faten nabiha.

seb bek si kenit nie boleyhla dikatekan expert jalan jb..kalau aku jek yg guide,mmg aku bwk g uma aku jek..sbb tau jln balik jek..=)
diorang smpai hotel selesa tu kol 4 lbeyh..then kitorang dtg hotel tu tolong gulong poster..hoho..then ptg tu grak g perling mall sbb diorng ade show kat sne..pastu kol 9.30 grak angsana lak..ade show sane..trse cm artis lak dpt parking kat tmpat keter2 artis..hahaha..kitorang dpt msok backstage ngn artis2 len..dlm tu ade adam,ana raffali,black,dll..da dudok ngn diorang da x de nafsu da nk amek gmbo ngn diorng..kalau x aku yg over..hahaha..juz amek gmbr ngn budak2 MUH jek..tp pown x bnyk pown..


gmbr dengan si talian hayat..=)

lotter AF4 zaroll AF9 ngn shah AF8
HAHAHAH..=p

hazama

kurt

yg pegang cmra tu budak MUH..tp x igt name die..haha


pas mkn kol 12 lbeyh kitorng blek..bangge jugak ar guide artis smlm..haha..bru 8 jam ngn diorng da mesra giler..dpt la tau gak cne life artis..spatotnyer ari ahad pown kitorng ikot diorang g wat showcase ABPH pasir gudang..tp kitorang x g..sbb faten da blek melake,faten kalau x de mmg bute jalan la aku..hahahhaa..






5 comments:

STOKIS SHADIRA JOHOR said...

hahahahahha...zaroll af9 lah pulak.....eh bangger eh dpt park kete kat park artis......kire merase lah kete aku park kat situ...wah mantap.....bleyh la...MUH pon MUH lahhhhh...............janji ader...org lain ader ker????heheheheheh

Afzarul Dzarif said...

mne dtg lak shadira nie..hahaha..bangge pe..ayat ko tu salah..bukan "org lain ade ker??"
tp "ko ade???"hahahahha

Anonymous said...

hahahaha...aku gune shadira nye email...hahahhaha

Tasha said...

mula2 lotter.....then apasal kurt pulak???? kan orang yang sama tu.

Afzarul Dzarif said...

act name die kurt..tp muke die lebeyh kurang cm lotter af4..tu yg ltak nme lotter skali..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...