FOLLOWERS

Saturday, December 18, 2010

TAHNIAH ZAROLL!ketumbit anda beransur pulih!

kepade sesape yg x tau ape tu ketumbit..nie la die bende alah yg smue org x nk..yela..mate dpd cntek dan suci,tetibe ade bende mengejek kat mate..x ke pelik tu..aku sbnrnye da lame x kena benda nie..last mse form 3 kot..smpai jdik cmnie mate aku..



hahahaha..pelik noh kalau da smpai gtu..menakutkan..
smlm aku prasan mate aku ade smting yg agk pelik..bile tgok dkat2 bende tu..argh!!!sblom bende tu jdik besar..bek aku nyahkan dr idop aku!
arinie aku bgn tido..tgok bende tu da ilang..pandai pown berambus..tau ape aku wat smlm??tnye opinion dak2 fb..mcm2 diorang ckp..sepit gune sepit kuku la,letak air kencing la,operate mate la,buang mate la..semue x leyh gune..last2 gigih search google.."cara menghilangkan penyakit ketumbit"baru dpt rezult yg cemerlang,gemilang,dan terbilang..

meh aku kongsi..

Jika ada dikalangan keluarga atau rakan-rakan anda menghadapi masaalah ketumbit di mata, Tak perlulah risau kerana ianya mudah dirawat dengan bawang putih sahaja. Caranya, ambil seulas bawang putih, guris sedikit bahagian hujungnya dengan kuku agar keluar airnya dan sapukan pada kelopak mata yang ber ketumbit tadi 3 kali sehari. Insyaallah ketumbit akan beransur baik dalam masa singkat.

dan hasilnya...




mate aku kembali cantek,sihat da berseri..kerana mataku,begitu berharge..hahaha..
renung-renungkan dan selamat beramal!

8 comments:

Nadee Dulcet said...

geli ja ! hahaha

Tasha said...

berseri-seri kejadahnya!
hahahaha....

Afzarul Dzarif said...

hahahahaha..semue busuk ati!!!!!

Fanna Roslan said...

EEEEE!!

Mata kau yg tembel tu lgi cntek dri mate kau yg dah baik. Ap lgi? Cube search cara2 nk adakan ketumbit kembali :

Gunakan 2 biji lesung batu an hayunkan ke muke...

Rnung2kan n slamat mencuba :P

Afzarul Dzarif said...

hahahahahha..waklu!aku x tau knp[ skrg ramai sgt nk sabotaj ngn aku..hahahaha

tyramishuu said...

renung2 dan selamat beramal lah sgt cik zarul
kang renung2 jadik benda lain..ekekeke

Afiefah Safieni said...

x pedih ka letak bawang??!!

Afzarul Dzarif said...

afiefah:x pedih pown..bwg putey..bkn bawang merah..tp rase pedih siket la..kjap jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...